..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Friday, 4 January 2013

Virus Fanatik


kali nie nak cerita sikit lah kan..
hurm.. sesuatu yang terjadi sekarang..
dan semakin berleluasa...

 sebelum baby cerita..
mai tengok gambar  nie dulu..






bende nie dah semakin berleluasa kat virus..
dah jadi macam virus dah..
dan baby tak boleh tahan lagi.. 
sakit mata ni tengok..

Ape ke hal sampai macam tu..
main paksa paksa artis tu Tweet kamoo balik..
paksa artis tu Retweet kamoo..
padahal bende yang kamu tulis tu tak berinfomasi langsung...
berharap sangatlah..
kalau tak RT.. memang tak minat lah..

mana pegi semangat peminat2 industri zaman sekarang..
baby pon dah tak tahu..
baby tak kisah la kalau korang fanatik giler kat retis tu.
tapi tak payah sampai merendah2 kan diri korang...
siyesly la.. perangai macam tu perangai MURAHAN ok..
mungkin agak laser tapi u put urself cheap..

come on la ye adik2 abang2 akak2..
tak payah gegedix sangat macam tu..
berkongsi cerita dengan artis tu bagus.
berborak dengan artis tu ok..
tapi sampai berharap2 sangat tu.. mcm sadis pulak..






Love,
BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment