Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Thursday 17 January 2013

GDA 2013 - Intro (Part 1)





baby still dalam mood GDA lagi.
rasanya ramai yang tau.. and yang tak tau boleh tengok entri sebelum nie..
baby ade update few post mengenai GDA nie..
so.. nak kongsi cerita sikit la jugak pasal event ni..



The 27th Golden Disk Award telah berlangsung dengan jayanya di Sepang F1 Circuit, Kuala Lumpur. Event yang berlangsung selama 2 hari (15 & 16 Januari 2013) memang bagaikan sesuatu yang dinantikan oleh peminat Kpop di Malaysia.masakan tidak, ini julung kalinya Malaysia dipilih untuk menjadi tuan rumah bagi acara berprestij ini. Golden Disk Award (GDA) ini ibarat The Grammy Awards ataupun Anugerah Bintang Popular bagi artis Korea.

sewaktu dimaklumkan bahawa event ini akan diadakan di Malaysia, baby terfikir mampukah ia berjalan dengan jayanya sebagaimana jayanya program ini di Thailand, Taiwan, Jepun, Singapura. Fanatikkah peminat-peminat di Malaysia untuk menghabiskan wang semata bagi acara gilang gemilang ini. walaupun ditaja beberapa syarikat besar, namun acara ini bagi baby memang sangat MAHAL. 

ada 3 ticket yang dijual kepada umum iaitu
  1. Samsung Galaxy Zone = RM 999
  2. Rockpitt Zone = RM 699
  3. Hallyu Zone = RM 199
Dior and our sponsor 

Thanx to Samsung for the sponsored tickets for Dior (My Artiste) and me. kami dapat Samsung Galaxy Zone.. barisan paling hadapan dan berdepan dengan pentas.. thanx so much.. 

Baby dan Dior sampai ke Sepang F1 Circuit dalam pukul 4 lebih.. sampai je tu kami terus masuk ke dalam.. nak tengok Red Carpet.. happy memang happy sebab dapat tengok live kan.. but ade something yang slack dan buat baby ilang mood masa tu.. nanti baby cerita ok..


done with red carpet, baby and Dior masuk kedalam namun tidak terus ke bahagian pentas.. dengan panas dan sesak, memang tak selesa nak duduk di sana.. sedang berlegar-legar, terjumpa pulak dengan sponsor kami.. so.. kita lepak-lepak la kejap kan. borak borak kosong.. sempat juga borong habis goodies dari DiGi.. Haaa.. kalau nak tau.. boss layan baby lebih dari my artiste tau.. haha.. jangan jeles adik-adik, akak-akak dan abang-abang. haha.. baby rasa mungkin budaya mereka kot dan kebetulan pulak baby seorang je perempuan kat situ. 

so, nak dekat dengan masa start performance, baby dan Dior pon masuk ke bahagian Samsung Galaxy Zone.. oh ya semua zone ticket adalah zone berdiri.. yang bezanya jarak dengan pentas.. event start tetiba dengan lagu opening dari host iaitu Nicole (Kara) dan Yong Hwa (CN Blue).  kemudian bermulalah acara..


Dior & Budiey (entertainment blogger)
Credit : Budiey.com

pasal acara nie baby post next post ye... so.. kena stay tuned with next post...

Thanx to Samsung for the tickets for baby and Dior .. Thanx to the organiser (lupa nama company) for the additional tickets..






Love,
BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment