Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Saturday 10 November 2012

Seriously aku tak suka


hurm. nak citer sikit..
tadi batman call.. tnye2 khabar..
sekali dapat tau dia ponteng keje..
haaaa.. hebat kan.. hahahaha..
so.. gerak KL dengan dia..
ye la.. tunjuk muka kat family dia.. tolong mana yang patut..
nak jadi family dia kan.. so act like one.

err.. itu bukan ape yang baby nak citer sebenarnya
bende tu x de la kisah sangat
dah biasa jugak la tolong2 mse kenduri..
keje org pompuan..
baby nak citer pasal bende lain..

tadi ekceli masa ondawei ke dewan sekolah (tempat persandingan) adiknya Batman
ade la panggilan telefon..
nombor tak dikenali (tak save)
then... batman pulak tgh drive.. terkial2 bawak kete dalam ujan..
then.. angkat la jugakk.. 1 kali..

1st call
baby tak de la amik kesah sangat... sebab biasa je kalau batman dapat call..
tapi.. dalam nak tak nak tu dengar jugak la sikit..
heii.. bukan stalker ok.. dah batman jwb fon kat sebelah..
ai dgr a sikit2..
tapi.. bila dah dtg sesuatu yang curiga tu.. memang nak dengar jugak la kan..
kisahnye baby memang galak pasang telinga sebab Nada suara Batman x mcm nada suara biasa..
bunyik ade marah, ade rimas..

pastu baby tnye la siapa... batman jwb ex yang call..
then baby tnye.. dia nak ape.. dia pon x tau..
so.. diam je..  then.. the fon ringing again..
dia xmo angkat but then bising..ye laa... bunyik kan..
baby nak angkat tapi dia tak bagi..
so.. baby macam marah.. macam bengang...
so.. end up fon tu mati sendiri..

3rd call..
bercakap pasal aku (baby)
xde la dengar sangat.. just sikit2 je la.
"dengan girlfren"
"baru lagi"
"aku sayang dia"
gittula sikit2 yang baby dok ingat..

so.. baby ekceli tak suka.
why? why? why? bermacam-macam persoalan bermain kat minda..
kenapa... ape yang dia sorokkan dari aku.. dan lain2.
alasan batman : sy x nak awk kne maki dengan dia.. dia tu mcm psiko sikit..
baby ok je if kawan-kawan dia.. laki or perempuan call..
ex dia call pon ok je kalau still berkawan.
but then.. i do hate the feelings that put me into curious
bila kita tertanya2.. timbul syak wasangka.. kat situ timbulnya pertuduhan2..

cemburu?? tipu la kan kalau tak cemburu..
mesti ade cemburu jugakkkk..
tapi.. since im cool with it.. im gonna be fine

abang.. i know u gonna read this.. but plis.. saya tak suka mcm nie.. sekarang ni kita berdua, kita selesaikan berdua...bukan abg sorang je yang kena tanggung masalah yang mlibatkan hubungan kita. percayakan saya.. insyaallah saya akan kuat.. saya akan tenang dengan cabaran ni.. klu saya xboleh tangani masalah dengan dia.. macam mana bila kita dah kahwin nanti??? things gonna become big if we dont handle it smart right now.. 

EditingMySpace.com - Valentines Day Dividers



BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment