Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Saturday 24 November 2012

Preview : Cuba Jadi Lelaki

 Cuba Jadi Lelaki 

Sinopsis: 

Amir adalah lelaki loser dan gagap. Penampilan pula sophisticated. Dia bakal berkahwin dengan kekasihnya namun kekasihnya tidak muncul di hari pernikahan. Sejak itu, Amir kembali muram.Sejak berjumpa Hasri,keadaan berubah. Hasri mengajak Amir join kelab Valentino iaitu Kelab lelaki single. Amir jatuh hati pada gadis bernama Melia. Tanpa disedari,Hasri hanya menggunakan mereka untuk dapat perempuan untuk dirinya sendiri.



starting dengan suasana kat masjid... kononnya pengantin perempuan tak munculkan diri pada majlis pernikahan mereka.. pastu dengan personaliti blur + gagap Amir yang dilakonkan oleh Kamal Adli.. hurm.. camne nak cakap ekk... i dont think Kamal Adli the best dalam watak ni.. sebab yang nak ditonjolkan sedikit kemedi.. namun blur je tengok watak dia.. 

kemudian Amir dibawa ke satu majlis. konon-konon reunion.. tapi majlis tu nampak kosong.. tak tau kat mana salah.. tapi siyesly.. reunion tu nampak sangan kosong.. x meriah.. kawasan terlalu luas tanpa sebarang aktiviti dan kurang meriah.. kat situ dia berjumpa dengan Riz Amin dan Hairul Azreen.

Hasri (Dazrin Kamarudin) berjaya dengan watak dia yang kononnya casanova.. tapi macam pelik pulak bila taktik casanova yang digunapakai untuk memikat wanita tu macam biasa.. tak ade ayat2 puitis..x de unsur2 romantis.. but congratsz to Faralyna Idris sebab berjaya dengan wataknya.. 




EditingMySpace.com - Valentines Day Dividers


BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment