Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Thursday 18 April 2013

Interview Gedix Gedix


ok.. kesinambungan dari kisah entry lepas..
Kisah : Nama Disebut Dalam Siaran Radio
ade la kengkawan baby yang rajin dok mengusik..
tambah tambah perisa..
so.. disebabkan baby pon kerajinan dan kebosanan..
sesi melayann...dan inilah hasilnya.




Dengar cerita BF u sekarang dah jadi seorang DJ.. u ok ke dengan kerja dia?

Answer :  alhamdulillah... setiap apa yang dia plan nak buat dalam life dia dia akan cerita dengan i.. and kalau ada yang tak kena kami akan discuss between us.. buat masa sekarang nie i xde masalah dengan profesion kerja dia.. as long dia happy dengan kerja yang dia buat sekarang. 

normally orang yang kerja Media nie lagi lagi DJ Radio nie femes orangnya.. tak jeles ke?

Answer : jeles dari segi apa tu? kalau sebab dia femes tu yang buat i jeles... memang langsung tidak.. sebab apa yang dia jadi sekarang adalah hasil usaha dia sendiri.. kalau jeles sebab ramai peminat.. tak adalah jeles mana pun... cuma risau risau jugak kalau ada yang extreme fanatik.. huu..



u and dia sama bidang... macam mana nnt life kalau dah kahwin.. mesti dedua akan bz

Answer : kalau cakap soal bizi.. itu adatlah.. cuma masing masing kena pandai manage masa.. life kalau dah kahwin tu jauh sangat untuk i fikirkan... just mcm i cakap tadi.. kena pandai manage masa.. tapi semua bende tu boleh bincang.. 

sekarang nie orang dah mula kenal BF u...u tak takut ke kalau ade orang cuba nak rampas BF u. 

Answer : hurm.. soklan berat ni.. sebagai perempuan i mengaku i takut jugak kalau kalau ada yang cuba- cuba nak dekat dengan dia.. tapi i kena fikir positif.. tu bidang kerja dia untuk menghiburkan orang melalui corong corong radio.. and i kena percayakan dia.. apa pon ia bergandung pada jodoh Allah..  ada rezeki dan jodoh kami.. insyaallah orang kacau macam mana pon ade juga jodohnya. 

Apa yang menarik ada pada BF u yang tak ada pada lelaki lain?

Answer : err.. rasanya sama je.. dia cukup sifat macam lelaki lain.. cuma yang beza tabiat, peribadi, sikap.... hurm.. kalau apa yang buat dia nampak menarik dari lelaki lain.. i pon tak pasti.. cuma masa mula mula nak berkawan rapat tu dah rasa chemistry... tambahan pulak muka dia nampak tenang.. tak boleh nak marah or merajuk lama-lama and 1 more dia pandai menyanyi.. hehe.. =)






Love,
BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment