Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Saturday 23 March 2013

Menyampahnya Aku


hurm.. mungkin orang akan rasa meluat if read this post..
tapi pedulik la aku kan...
sebab aku dah tak tertanggung rasa geram dan menyampah..
naseb baik.. masih belom tahap benci lagi..

al-kisahnya pasal sorang budak nie..
err.. budak ke? i think dia dah boleh jd mak budak kot..
if kawin dh ade anak 1-2 orang rasanya...
ape yang buat aku menyampah... she dont act like an adult
plis laa.. umur dh tua kot.. jgn jadi childish sangat..
jangan sampai buat orang sekeliling rasa menyampah giler kat ko~!! annoyying~!!

fine~!! dia datang dengan aku menghulurkan salam persahabatan.
ya.. aku sambut. dengan prasangka yang baik.. tanpa ada secubit curiga..
namun.. tak sampai 1 minggu berkawan.. aku mula rasa rimas
dan bibit menyampah mula terbit..


  • cakap nak gah sesaja.. bila dia dengar aku dgn roomate aku bercerita... sebok nak join in.. tapi ape je yang dia cakap tu ala-ala gah semata... 
  • bosan.. ape yang dia cakap tu sangat membosankan... response dia pon lambat dan slow... ohh.. killing the mood of conversation man.
  • selfish... hurm.. untuk keseronokan diri, dia selamba jer mengabaikan etika dan adab2. contohnya adab meminjam barang, dan lain-lain
  • tak bertanggungjawab.. 
aku bukan ape.. bukan la nak cakap aku ni bagus.. aku ni perfect or ape..
just aku meluahkan rasa je.. bengang ok~!! sakit hati~!!
akhir2 ni aku mintak hutang aku.. ok RM 10
mungkin pada orang RM 10 tu kecil.. tapi agak besar pada aku..
bayangkan dalam 2 minggu ni hampir RM 1000 habis.. 
aku perlu survive.. aku perlu makan, beli barang ,
and i need money to survive all that..
kalau dia memang orang susah tu mungkin la aku diamm diammm kan aje..
tapi.. dia masa dok bersembang dengan kami... dok cakap itu ini..
cakap geybang.. cakap besar... semua nak top top..TAPI.. u're not as u are..
nak nampak tinggi, nak nampak disanjung tu yang menipu tu ek??
hmm.. nie yang buat aku menyampah.. kata tak de duit tapi boleh ulak dok belanja JANTAN tu..
sanggup jadi kuli and tanggung jantan tu.. tapi hutang orang tak reti nak bayar..
mendidih la kan darah nie..
so.. aku pon minta la hutang.. tu pon dok bertanggung tangguh..
pastu.. lepas bayar hutang tu dia dok buat2 muka.. dok tarik2 muka..
ehhh.. nak kena cepuk ke hape?? 
siyesly.. aku mintak HAK aku kot.. ko apsal nak buat2 muka..
naseb ko baik la kan.. masa keluar tu aku bagi jugak pinjam duit.. kalau tak nasib ko la kebulur

ishh.. panas pulak kan hati.. 






Love,
BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment