Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Monday 22 October 2012

Novel Adam dan Hawa




Ain Hawani seorang gadis desa yang tinggal di Kuala Lumpur bersama dengan keluarga mak ciknya untuk mendapatkan pekerjaan bagi membantu meringankan beban ibu dikampung. Nasibnya baik kerana diterima bekerja sementara di sebuah Tadika milik Kak Zah. Adam Mukhriz seorang kasanova yang bekerja sebagai seorang juruterbang. 

kerana tersalah perhitungan, kerana dengki seseorang, Ain dan Adam ditangkap khalwat dan Adam Mukhriz mengambil keputusan untuk mengahwini Ain. Ain yang tidak dapat menerima kenyataan bahawa dirinya dimalukan sebegini mengambil tindakan untuk pulang ke kampung bagi meredakan marahnya. 

dikala dugaan datang melanda, Allah berikan jalan. Ain diterima menyambung pelajarannya diluar negara. kerana ingin melarikan diri dari masalah dan ingin mengejar cita-cita Ain pergi kesana dan mendapat segulung ijazah. Allah mempertemukan Ain dan Adam di bumi kanggaroo itu namun Ain yang masih tidak dapat melupakan kejadian silam tidak ingin bertemu dengan Adam. 

perjumpaan kali kedua Adam dan Ain ketika sedang melakukan umrah di Tanah Suci sedikit sebanyak membuka sedikit pintu hati Ain untuk menerima Adam.. 

Untuk lebih lanjut boleh la korang beli novel dan baca ok.. ~!! siyesly.. best..  


EditingMySpace.com - Valentines Day Dividers


BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment