..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Thursday, 18 October 2012

Batman TInggalkan Saya


korang tau tak..
ni nak habaq mai ni..
BATMAN TINGGALKAN BABY..
sedih uolss... sedih teramat amat
ye la.. baby dah balik sejak isnin lalu..
n dia pulak cakap nak tinggalkan baby..
mana tak sedih..

emo.. emo..
sentappp sentapp
semua bende tu x de..
just sedih la jugak kan..
buah hati pengarang jantung  nak pergi..
tinggalkan daku seorang diri..

oppss kengkawans..
noo... no... bukan berpisah ok..
cuma dia kena ikut gerombolan syarikat dia buat praktikal.
(gerombolan katanya)
ade shooting ape ntah kat perak..
(ekceli dia dah bagitau.. tapi baby lupa lokasinya)



 so.. korang jangan cakap pasal pisah.. cerai berai ni..
ustaz cakap.. " apa yang kita cakapkan tu adalah doa"
huh~!! nauzubillahi min zalik.. tak mo.. nehii... nooo..
masih sayang pada kanda yang sorang tu.. (eceh gatal)
doa yang baik - baik je ek..
dapat jugak korang pahala... huu..




 sebagai aweksz yang memahami dan sporting..
baby relakan jugak la kan dia pergi..
elok2 dia pergi sorang.. balik berpasang... memang siap lah dia tu nanti..
akan ku silatttttt silat bagi lumat nanti..
(oppsss terEMO kejap)



 sayang,
pergi hati2.. jaga diri..
jgn menggoda, tergoda dan digoda pulak..
ingat orang yang menanti...
syg awk selalu..

p/s: "rindu berat" baby pada dia...
Rindu berat  <--- stetment / ayat Batman :)


EditingMySpace.com - Valentines Day Dividers


BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment