..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Tuesday, 12 February 2013

Wa Kena Beb~!!



。◕‿◕。 Wa Kena Beb !!! 。◕‿◕。

haaa...
korang bab2 mengenakan orang memang best kan.
otak tip top je kan pikir mcm2 trick..
tapi... kali ni nak citer..
wa kne la beb...
version wa...
kali ni.. x de plan plan punya..
ni.. naturallllll aje..

tadi wa kan pegi umah kazen wa...
ade kenduri la beb...
kenduri n besday party anak dia..
wa pon pigi la.. dgn famili wa kan...


dan makan n buat ape yang patut..
skali.. potong kek laa..
wa ni dah la "antu" kek
memang x dapat la kan wa nak lepaskan..
fav kek wa lak.. choc flavor...

dan siap cedok masuk pinggan...
bru duduk kat lantai.
(ramai org... so.. lantai je la ye alas montot tetamu sumer)
sumer dah ready..
tinggal nak suap kek dlm mulut jew...


skali.. 1 kekecohan berlaku..
ade la budak ni..
bru bangun tido la kot..
mebi terkejut tgk ramai org dlm bilik tu kan..
dia pon melalak.. smbil berjalan..
dia pon bejalannn je..
ramai gak macek2 halang..
tp.. dia meluru gak jalan..
siap mengamuk bila de org halang..
wa ingat tadek ape la kan..
skali.... lu nk tau pe x beb?
dia lari ke arah wa...
pergh.... terkezutt wa beb..
datang2 kat wa.... sambil nangis2..
wa plak blur kan..

dia trus pelok waa..
n diam... tetiba..
wahhh.. cedap je kan dia pelok2 org...
wei.. 1 umah tu tengok wa beb..
maluu....
wa tbe2 ade anak..
wahhahaa.. mmg x ley blah..
dah elok2 dia pelok wa...
mak dia datang..
dia lak boleh x mo mak dia..
haih.. ni kes ape ni....
bila dia dh telek2 muka wa n muka pmpn dpn mata dia..
bru dia sedar.. dia salah mak daa..
wahhahahaa...

ingat citer tu abis kat situ aje..
upanya x..
macek2 wa sumer dok gelakkan wa..
adeii... muka wa ni tua sgt kew???
nak sangat mcm mak orang ke ha???

aduiii... dh la cenggitu..

ade yang perli2 suh kawen cepat..
adoii.. dengkii taww
punya la ramai mak mak orang..
npe wa lak dia pilih jadi pelakon...
siyessss la drama ni....





Love,
BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment