..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Friday, 26 July 2013

Aku Bertunang..


hello... ape kabar?
tengok status tu... mencabar hati n akal je baca..
mungkin pada korang tak.. tapi pada baby iya..

so.. nak citer sikit la pasal majlis tunang baby ni..
majlis nie dibuat kat satu buah rumah...
boleh tahan la luas rumah nie.. rumah batu..
ade ramai orang masa tu... meriahhh..

baby masa tu memang cantik.. sweet sweet gitu..
pakai baju kaler pink pepel... but in soft color..
simple je majlis ni.. tak de la gembar gembur macam orang nak kahwin..
tapi meriah jugak.. sebab ramai yang datang.. sedara... jiran..
best best best..

tunang baby tu rupa dia manis..
orang nya sweet..
pakai baju kemeja kaler sedondon ..
tinggi and kurus..
suka buat baby ketawa dengan gelagat dia yang kelakar tu..

tapi yang peliknya.. baby tak cam plak rumah sapa yang baby dok buat majlis tunang dalam mimpi tu..
tak tau plak siapa yang jadi tunang baby tu..
x kenal pon sape yang sarong cincin kat jari ..

hai laaaaa mimpi..
petunjukkah atau cuma mainan mimpi?







Love,
BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment