Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Tuesday 17 July 2012

Penat !!




Fuhh!! Penat gila.. asyik dengan kerja aje.. 
dok fullday fullday and fullday aje. . 
maklumlah promoter lama dah berhenti. 
Mula2 ok la jugak sebab si sofea tu tahan.. kira macam nak tolong. 
Last last nak berhenti secara mendadak.. aigooo… mati laaa..
 now siyesly tinggal sorang je promoter.  
Nak cuti?? Susah giler oh..





Tu baru masalah kat tempat kerja.
 Belum masalah dengan budak2 nie.. 
si N pulak dah start buat perangai. 
Dah mula balik perangai talam dia. 
Dok sebok dengan Cik I, dok tinggal dia.. bila dia kena tahu nak mengampuih, nak marah.. 
eh macam ko sorang lak kan ade perasaan.
Hurm. Bengang lak aih. 
Hari-hari dok lepak dalam bilik nie.. 
masa hari tu bilik aku penuh.. dengan Diny and Nadia tido bilik.. pastu dia melepak lak.. 
siyessly Nampak padat gila la bilik kecik ni. 
Pastu duduk sensorang bukan nak pelawa kawan dia tido bilik dia.
 Bengang giler oh..




Hari tu mr. batman ade call.. 
terkejut + teruja beb wa cakap lu.. 
tapi control la kan. Kang nanti dia cakap ape. 
Tapi dalam hati dah brbunga bunga. Hahahaha.. ok gedik~!! Wat eva~!! 
Dia pon dah pandai usik mengusik kan sekarang… rindu merindu la… 
lipat aku masuk dalam beg baju bawak pergi program lagi.. huu.. 
ade ade je perangainya

Kisah sezer pulak.. 
hurm.. aku pun tak tahu la perasaan aku pada dia ape sekarang ni. 
Abang ? kawan? Teman? Boyfie?
 Arghhh.. aku pon tak pasti.. fenin fenin.. nanti la piker.. 
yang incit Car lak dah pandai rindu merindu.. 
siap mimpi pergi genting dengan aku.. weee~!! 
Shaq? Hurmm.. entah.. xtau la.. no komen




EditingMySpace.com - Valentines Day Dividers






BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment