Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Tuesday 17 July 2012

Gila Bayang


Aku semakin hari semakin gila bayang jadinya. 
Pada siapa? 
Tentunya pada batman tersayang.. 
kenapa?
 Aku sendiri tak punya jawapan. Aku sendiri mengakui, aku memang berkawan dengan ramai manusia termasuklah golongan lelaki namun impak yang mereka tinggalkan pada diri aku ak seperti kesan yang batman tinggal.
 Bayangkan saja.. sesibuk mana pon aku, tangan masih akan gatal untuk mendial nombor telefon miliknya.

Kalau ikutkan hati aku, mahu saja aku hadap muka dia setiap saat.. mendengar setiap tutur bicaranya.  
Namun aku masih sedar diri siapalah aku pada dirinya.. 
Cuma teman mungkin. 
Namun aku tak menafikan aku sudah mula mengganggap dia sebagai teman istimewa walaupun dia bukan lagi kekasih aku. 
Biarlah… biar masa saja yang memberitahu kesudahan kisah antara aku dan batman.





hurm.. dia pernah cakap dia sayang pada aku..
dia pernah ucap dia rindukan aku..
siyesly aku terharu..
ala.. perempuan mana tak terharu...
ko tanya la sape sape pon.. kompom dia cakap dia akan terharu bila ade lelaki ucap sayang..
sama la jugak dengan aku..

bila cakap dengan kawan kawan.. dorang dok cakap dia just nak beli perasaan aku..
hurm.. mana betol pon x tau..
keikhlasan.. nilai hati seseorang bukan kita tahu kan..
tak apa laaa... pelan pelan.. 
masa akan beritahu segalanya nanti..
just berdoa untuk yang terbaik je kan..






EditingMySpace.com - Valentines Day Dividers







BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment