Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Tuesday 17 July 2012

Fed Up!!


siyesly..
kalau ikutkan hati.. memang aku dah fed up kerja kat butik tu..
kerja teruk.. susah nak cuti..
aku mintak part time.. dapat sebok nak bagi jugak gaji ful time dengan alasan nak aku dapatkan komisyen..
ala.. berapa sangatla kan gaji full time tu..
berapa sangat la gaji ot tu plak..
kalau tetiba losss baikk punya banyak..
tak ke bengang aku jadinya..

entah lah...
aku dah macam x semangat nak kerja macam mula mula..
kalau dapat nak berhenti..
memang aku berhenti..
tapi... entah laaaa..
fening pulakk la aku jadinya..
bengang pon ade..

bila ngadu kat CAR..
dia pon suruh buat pernagai..
suruh berhenti..
sebab dia macam x puas ati dengan layanan yang aku dapat..
penattt sangat..
banyangkan.. break pon x boleh nak break..
tapi.. gaji ditolak... ape kah itu.
tak ke bengang~!!

bila ngadu kat BATMAN..
dia suruh sabar.. lumrah orang bekerja katanya..
dia kata.. ni semua ujian...
Allah nak uji.. tuk jadi manusia yang lebih berguna..
tapi.. aku plak yang bengang tahap gaban ..
ok sabar..




EditingMySpace.com - Valentines Day Dividers




BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment