Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Sunday 20 May 2012

Berubah Ke Aku?


eloopp.. gur morning eberibodi..
entri di pagi hari..
ekcelli baby x tido lagi..
x boleh tido walaupon mata penat..
puas dok paksa mata yang degil... so baby buat keputusan tuk update la blog nie.
beberapa hari lepas most of my post ni byk yg copy paste.
so.. kali nie mcm luahan hati skit arh..

kali nie baby just nak cakap pasal..
satu perkataan yang cukup sinonim dengan manusia..
"Berubah"
banyak bende yang boleh diubah, merubah & diubah
kepada negatif ataupon positif.
terpulang kepada bentuk perubahan / kesan perubahan.

Orang 1 : B.. you dah banyak berubah.. tak macam dulu..
Baby: ehh ye ke? i rasa i macam sama je dengan dulu.
Orang 1: u lain la.. u dh mcm jauh dr i.. i bebel banyak2 pon respon u mcm ape je...
Baby: tak adalah.. mcm dulu jugak kan?
Orang 1: nop.. lain giler. u dh x sweet & Loving mcm dlu.. now klu i x cakap miss you u x kan balas.. kalau i x msg u.. u pon hilang dengan i..
Baby: i bz la u..  kne faham k.

siyesly.. aku berubah ke?
aku tetap rasa aku nie macam dulu..
walaupon perasaan aku x mcm dulu pada dia.
tapi.. aku sayang dia kot.. walaupon aku x tau syg as ape.
kawan... abang.. teman.. i just dont know.
tapi.. aku hargai persahabatan kami yang lama terjalin.
dekat 5 tahun tu.. (lama kan?)

aku x nafikan now susah sikit nak main sms..
ala.. dulu pon mana penah nk sms dgn dia.. dia pakai no london..
kedekut kredit.. so.. YM je la medium berbual..
but since dia dh dok malaysia.. tu yang rajin jugak kadang2 dok msg dgn dia.
tapi.. siyesly.. aku bukan jenis yang selalu dgn fon.
im more to lappy style... chat ke.. ape ke..
fon ni mcm pilihan kedua..
if blh ym ramai2.. kenapa perlu nk sms yg blh send kat 1 org at 1 time? kan?

Orang 2: b.. u makin sombong kan sekarang nie.? dgn i langsung x tegur 
Baby: eh ye ke i sombong?? x rasa mcm sombong pon
Orang 2: ye la.. sape la i nie.. x hensem.. x popular.. mana u nak pandang.
Baby: motif??
aku sombong ke??
entah la.. aku rasa aku frenly je kot..
cuma mungkin time dia ajak berborak tu aku tengah sibuk..
tak pun time tu aku x de kredit nak reply..
or dia ada mengguris hati aku..
or dia selalu buat aku rasa annoyying..

normally aku tak rasa aku nie sombong..
sebab ramai yang cakap.. bru je lepak dgn aku dh rasa mcm dh kenal lama.
so.. tang mana sombong.. (musykil sekejap)
cuma kadang2 aku sendiri tak menang tangan nak handle macam macam at one time hingga terpaksa mengabaikan orang..
tak pun dia ade buat perangai yang buat baby rasa menyampah nak layan

tapi.. siyesly...
aku berubah ker?




BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment