..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Sunday, 12 February 2012

Tanda- Tanda Merajuk

biasa la kan..
x kesah la dengan sapa..
kadang2 ade ketika kita akan tersentap...
bila dah tersentap... mula kita ase nak merajuk..



Ni antara tanda baby tengah merajuk..

# baby memang celotehnya banyak. pot pet pot pet.. mcm2 bende nak cakap.. ade jeee topiknya.. tapi.. dari banyak cakap.. tiba2 diam.. mesti ade yang tak kena.. tu tandanya baby tengah merajuk la tuh..

# baby suka senyum... buat muka2 bajet comel... tapi.. tiba tiba muka ketat or serius.. tu maknanya tengah merajuk.

# orang selalu tegur.. kalau baby merajuk.. baby akan buat muka... x tau la mcm mana.. mungkin muncung ke ape ke... tapi tu la kenyataannye.

# kalau baby merajuk... baby akan ignore orang tu.. lantak la dia buat lawak ke.. ape ke... cakap2 ke.. baby akan malas nak jawab... malas nak layan.. buat dia mcm tak wujud.. mcm invisible..

# klu baby majuk... baby akan buat tak endah.. nak cakap sepatah pon macam susah ajerrr.. huu. tak dapat nak tolong la kalau macam tu..


BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment