..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Friday, 10 February 2012

Kecewa



siyesly aku kecewa..
sangat sangat kecewa.
kecewa dengan dia..



apa yang menggembirakan seorang perempuan antaranya bila berjumpa dengan pasangannya.
rak kisah la.. jumpa depan ke.. jumpa dalam fb je ke..
at least ade juga masa yang diluangkan bersama..
orang kata.. ade jugak la memori bersama..

tapi.. aku kecewa bila pasangan tu miminta sesuatu yang agak sukar untuk aku penuhi.
"tolong rahsiakan hubungan ni"
aku tersentak.. aku memang kecewa.
apa guna ade teman tetapi tidak boleh mengaku dia milikku
apa guna bercinta sorok -sorok...
dah macam bercinta dengan suami orang.. padahal dia statusnya bujang.

mula-mula aku penuhi sahaja..
mungkin ada kebaikan yang akan menjelma..
tapi.. apa yang aku dapat??
nak mengaku bercinta? dengan siapa?? aku tutup mulut.
mengaku single? dia cemburu pula.
aku serba salah jadinya..



bila lihat kawan-kawan keluar bersama...bergelak ketawa..
aku pula.. sendirian menahan rasa.
aku masih punya keinginan..
bergelak ketawa bersama..
kalau boleh... aku nak 1 dunia tahu dia milik aku.
tapi apakan dayaku... aku tak mampu..

bila aku diganggu lelaki2 miang..
apa yang aku fikirkan.. cuma dia..
menharap dia datang membantu...
tapi.. yang aku dapat cuma amarahnya..
konon aku yang gatal menggoda..



aku kecewa.. aku kecewa dan masih kecewa.
benarkah dia milik aku..
benarkah aku berpasangan dengan dia?
macam-macam perkara yang aku fikirkan...

Ya Allah, kau berikanlah aku petunjuk...
bagi meredakan kegelisahan n persoalan di dalam hati..
kuatkan hambamu menempuh dugaan dan ujian ini.

BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment