Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Sunday 2 October 2011

[My Dream] Rumah Idaman

My Dream..
impian dan angan2..
yang ingin aku gapai..
satu masa nanti..Insyaallah

# Rumah Idaman #



semua orang berimpikan sebuah rumah yang selesa buat perteduhan diri..
x terkecuali aku..
kalau diberi pilihan.. tentulah aku mahukan rumah banglo..
bukan kerana ape.. rumah banglo punya laman yang luas...
kalaupun cuma mampu memiliki sebuah rumah teres..
itu x menjadi masalah.. asalkan didiami bersama orang yang tersayang..

apa yang aku  impikan..
rumah yang selesa untuk aku n keluarga..
ada taman..taman mini pon ok jer..
porch kereta... senang... boleh perking kat rumah kan?
punya ruang tamu yang selesa..
ruang makan yang selesa..
kalau boleh nak ade at least 3 bilik tidur..
kalau ada verandah pon best jugak..

hurm.. ape lagi eik..
tu je kot..
kan biasa2 aje..


BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment