Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Sunday 2 October 2011

[My Dream] Lelaki Idaman

My Dream..
impian dan angan2..
yang ingin aku gapai..
satu masa nanti..Insyaallah



~Lelaki Idaman~

ramai sangat yang dok tnye soklan ni..
ape ciri2 lelaki idaman aku..
hahahaa.. entah la..
aku pon xtaw  sangat..
sebab x semua orang mampu memuaskan hati semua orang..
tapi... aku cuba jugak jawab eik..



# suka senyum
aku suka dengan orang yang suka senyum...
kenapa??
bila aku nampak dia senyum... aku pon akan ikut senyum..
lagipon ade orang cakap yang senyum kan penawar segala penyakit..
tapi.. bukan lah kiranya aku minat orang yang senyum sumbang.. senyum kambing..
bila kita nak senyum.. kne ikhlas..



# pandai memujuk
since aku nie kadang2 berangin..
kadang marah.. kadang2 merajuk..
dia kne pandai amik ati..
pandai pujuk..
at least bila aku tgk dia bersungguh-sungguh nak pujuk aku.
reda n ilang sikit la ase yang x bape nak best tu kan??



# pendengar yang baik.
aku nie antara makhluk Allah yang kuat bercakap..
so.. dia kne ade sikap pendengar yang baik..
aku selalunya akan cerita mcm2 kat orang yang aku rapat.
mcm2 yang aku citer...
kadang2 bende tu perlukan respon...
kadang2 cuma luahan perasaan..



# punya dada yang luas
aku suka lelaki yang ada dada yang firm..
kalau aku nangis.. selesa kalau landing kat dada dia..
puas kalau peluk... hehehehe.. ase selamat..
wahahhaa.. gatal gituh..



# pandai mengurut
since badan aku senang sakit..
hpefully bakal husband yang pandai mengurut..
walau x ubatkan... tapi ia buat aku rasa selesa..
selesa dari ase sengal2 badan n sakit..



#caring
pompuan mana x suka lelaki yang caring?
aku... tersangatlah suka..
terasa idup ni penuh dengan dia bila dia care.. hehehe..
tapi.. x molah asyik membebel aje..
x besttt...



# boleh menyanyi..
melampau kan???
hahahhahaa.. x pe la.. nama pon angan2 kan..
kan best klu dpt dia yang pandai menyanyi..
x perlu la sampai jadi artis..
tapi.. dia punya suara n sanggup layan pangai aku klu kadang2 aku suruh dia menyanyi..
siyesly.. klu suara dia x sedap pon.. aku akan tetap dengar..
sebab aku apreciate dia yang sanggup layan kerenah aku..



# tak kuat cemburu.
cemburu tanda sayang... aku tahu..
tapi.. cemburu tu juga boleh membunuh kasih sayang..
aku sangat berharap dia bukan jenis yang kuat cemburu..
sebabnya?? aku ni senang rapat dengan orang..
yang rapat ngan aku plak banyak laki dari perempuan..



# ada sense of humor
dia tahu nak react dengan situasi apa2 pon..
bila perlukan gelak.. dia boleh berlawak..
bila perlu serius.. dia kne serius..
bila waktu santai.. dia boleh bersantai...
n dia boleh buat aku selesa untuk lepak dengan dia..

BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment