Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Tuesday 24 September 2013

Sekali Lagi Terluka


salam kengkawan..
maaf kesibukan tugas membuatkan masa yang mampu diperuntukkan kepada dunia blogger terpaksa ditarik balik.. dan cuma mampu untuk post bende yang ringkas2 sahaja..

kali nie nak bercakap pasal kisah...
Aku Sekali Lagi Terluka..

someone ask me.. teruk sangat ke hobi dia sampai aku halang dia..
ye la.. sebab dlu kerana hobi dia aku penah mengamok sakan.. dek kerana dia ralat dgn hobi dia.. n mengabaikan aku..
dan katanya dia sudah berubah..
ya~!! aku mengaku dia sedang berubah..
cuba memenuhi sedikit permintaan aku..
to let me know of his activities..
BUT... sekali lagi.. kerana hobi dia aku terluka..

salahkah dia minat bola?

bagi aku memang dia tak salah... bola pon bukan bende bukan2.
macam yang dia cakap..
"tengok bola bukan macam pergi clubbing.. pergi dangdut."
"tengok bola taklah teruk macam merompak"
yes... betol ape yang dia cakap..
just aku pelik kenapa dia samakan bola dengan perkara2 negatif macam tu..
bila dia sentap.. emo dengan aku lak tu..
memang aku ni teruk sangat ke?
memang aku ni x memahami sangat ke?
memang aku control sangat ke???
tapi.. if aku control dia.. xkan aku bg dia tgk bola dgn kwn dia..
if aku x memahami.. xkan aku diam bila dia pergi stadium shah alam semata pasal bola.

sekali lagi...
kerana bola.. kami berselisih faham..
kerana bola... aku sekali lagi terluka..

mungkin aku bukan yang terbaik buat dia agaknye...
mungkin aku bukan orang dia sayangi..
mungkin aku bukan orang yang memahami dia mcm yang nak agaknye..
mungkin aku x menepati citarasanya

aku buntu...






Love,
BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment