Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Sunday 4 December 2011

having Fun With Ex-Schoolmates, Wan & Diana

semalam.. (Sabtu - 3 December)
plannye memang nak keluar dengan Diana..
kawan dari zaman sekolah sampai sekarang
a.k.a jiran kat umah..
pastu diana call... cakap ade tetamu khas dari KL.
dok risik punya risik punya risik
baru la dapat taw rupanya Ridhwan tu nak datang..
pastu Diana cakap.. dia nak jmpe...
nanti dia call bgtaw..
aku pon ok la.. since memang de plan nak jumpa dia kan..

disebabkan masa itu emas..
aku pon buat la esaimen sampai la dia call petang tu.
tanya nak jumpa kat mana... n nak makan kat mana..
yang baik hatinya.. dia siap amik depan umah
hokey... sangat sweet,,,
sweet ker??? hmmm.. boleh la..

dari umah.. bawak dorang makan kat hanif corner..
pastu dorang nak ke Dataran pahlawan...
masuk DP tu kejap.. then jalan n jalan g Jonker Walk..
from Jonker...gi Pahlawan Walk pulak..
then gerak balik..
masa otw balik tu Jemm gilerrr la pulak..
x gerak gerak..
aku pon datangla hangeinnn..
rupanya.. traffic light rosak...

dalam kereta tu puas dok menggiler
dok merepek pon ade.. dok meraban pon ade
tapi.. aku mcm tenang skit sbb aku dpt luahkan ase tekanan aku mse keluar kali ni..
pastu ade ygsudi mendengar masalah aku kan..
thanx kowang... syg kowang ketat ketat..
heee..

okies.. jum skodeng gamboooo..



p/s: masa dok keluar tu.. dok gatal TER flash back kisah cinta zaman skolah dulu.. aww.. maluu


BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment