Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Thursday 2 August 2012

Aku dan Cinta

mood cinta menyerang..
ouh.. i cant say anything bout that..
termpias kasih yang mula bercambah kot..
tapi.. masalahnye sebelum2 ni baby tak pernah pulak berjiwang karatz tahap gaban ..
hurm.. mebi dia ni special la kot.. 

ok.. bukan tu yang baby nak citer sebenarnya..
baby cuma nak bagitau perihal mengenai baby dan cinta..
permintaan baby ketika dalam perhubungan..
tabiat, attitude baby  supaya tiada salah faham.. 
so.. ni antaranya.. 
(banyak sangat.. kalau ade yang lain nanti baby update lagi ok)

  • Kalau ada sesuatu yang tak kena, ade yang tak puas hati, ade yang tersinggung, ade yang awak tak suka... plis.. pliss.. plisss let me know.. kadang-kadang apa yang kita buat tu kita tak sedar akan kesannya pada orang.. so.. tegur-tegurlah saya kalau saya buat salah
  • Saya tak suka kena ungkit.. so, kalau gadoh tu. gaduh puas puas.. lepaskan semua bende yang awak tak puas hati.. bagi saya tahu ape yang awak x puas.. tapi, lepas kita gaduh tu.. tolong jangan ungkit.. sebab benda tu cuma akan tambah rasa tak puas hati antara kita
  • saya punya ramai kawan.. terutama kawan kawan laki.. saya layan kawan saya sama rata.. kekadang bertepuk tampar... saya tahu bende tu tak elok.. tapi susah nak tiba tiba tukar tebiat.. so, kalau awak tak suka.. tolong sabarr... dan saya akan cuba untuk berubah demi kebaikan.
  • saya ada ramai kawan... dan ada diantara kawan saya yang tidak senang melihat kesengangan saya... walaupon kami berkawan.. tapi kalau ade benda buruk yang disampaikan pada awak.. jangan cepat sangat melenting.. rujuk pada saya.. saya akan jawab dengan berterus terang.. 
  • saya giler camera... saya giler posing.. saya pantang orang ajak amik gambar... kompomm tak segan silu.. kadang2 gambar berdua.. kadang2 gambar tu nampak kami macam mesra.. tapi, selagi saya dengan awak... selagi tu saya akan setia pada awak...jangan terpedaya hanya kerana gambar semata.
  • percaya saya... walaupon kita jauh, percayakan saya.. itu antara perkara penting dalam perhubungan.... without trust, terlalu banyak prasangka akan muncul dan melemahkan ikatan kita. 
  • sayangi saya kerana saya.... kerana diri saya yang sebenar... sayang keburukan saya.. sayang kelebihan saya.. sayang fizikal saya.. sayang semuanya kerana diri saya seadanya.. kerana tak mungkin saya akan berubah kerana awak kecuali perkara perkara yang mendatangkan kebaikan buat saya, keluarga saya dan agama saya.
  •  
  • jujur pada saya... walaupun apa yang awak lakukan itu akan melukakan hati saya.. sekurang-kurangnya saya gembira, terima kerana apa yang saya dengar itu adalah sesuatu yang jujur dari mulut awak sendiri dan bukannya ditambah tambah perisa oleh orang lain. 
  • i believe everybody have their own life story... everybody have their own past.. walaupon bende tu saya tak berapa suka nak ungkit.. tak berapa suka nak kenang kembali.. tak berapa suka nak ingat.. tapi jika awak masih mahu tahu.. dan jika perlu.. saya akan ceritakan pada awak.
  • fahami saya.. mungkin sekarang ni saya selalu bermesej dengan awak.. on call dengan awak.. tapi  kalau tiba-iba saya hilang.. jarang contact awak.. tu tak bermaksud saya dah benci awak tapi saya sibuk dengan tugasan saya... bila berdepan dengan kerja..priority saya lebih pada kerja...dan kadang-kadang fon pon saya lupa kat mana saya letakkan.. 



EditingMySpace.com - Valentines Day Dividers


BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment