Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Friday 9 September 2011

Time Plis Stop

kalaulah masa ni boleh berhenti....
aku nak stop masa..
aku xmo ade exam.. x de quiz..
huwaaa. boleh x?
gerun seyhhh bila nk berdepan ngan exam n quiz
siyeslyyy seramm

kalau masa boleh stop..


aku nk stop masa bila aku berdepan ngan bende2 memalukan
huu... malu lerrr...
buat bnde yang memalukan.. mmg ler malu kan?
huu

kalau masa boleh stop..
aku nak stop masa yang buat aku kecewa
bende2 yang buat aku kecewa ...
aku x mo ade ase sakit..
x kesah la sakit ati ke.. sakit jantung ke.. ape ke..
aku x nak..

walau mcm mne aku nak stopkan masa pon..
bende tu impossible tuk terjadi..
sebab masa akan tetap berlalu....
n dan berlalu tanpa menunggu..

BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment