Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..:: Selingan Cinta::..

Flying BeeFlying BeeFlying Bee Flying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee Flying BeeFlying BeeFlying BeeFlying Bee

Sunday 28 August 2011

Aku Pendendam

hurm... nie tgh memusahabahkan diri..
dan cuba tenangkan diri..
entahlah.. siyesly x paham dengan diri nie..



dulu kami rapat.. tapi lepas 2 tahun...
banyak yang berubah..
kami dah x banyak cakap..
mcm ada gap antara kami..


encik giant

mungkin dalam masa 2 tahun nie..
mereka ade kenal dengan gadis lain incik giant kan..
dan aku plak bizikan diri...
sebab tu kot kami dah x rapat..

tapi... akhir2 ni.. hubungan kami mcm dingin..
bkn aku dgn incik giant laaa..
aku rasa geram... marah.. kecewa.. sakit ati..
kadang2 aku rasa macam aku dicabar dengan dorang..
kenapa??? aku sendiri x taw..
ade la kisahnye...



aku sekarang macam x boleh nak dengar nama dorang...
tengok pon dah naik dah rasa x senang hati..
kalau tengok muka... aku dah jadi macam patung..
x de la nak citer citer..
x de lagi nak gelak2..

tadi sekali lagi.. aku buat perangai.
aku cuba tahan diri..
tapi.. dada aku ase mcm nak meletup tahan perasaan.
aku takut klu aku nampak dorang.., aku meletup..

kesian kat incik giant...
dia tersepit kat tengah2..
dua2 tu orang penting dalam hidup dia..



im sooo sorry... i think i need to do this..
aku x ckup kuat nak berdepan dengan dorang..
macam hari tu.. pas tgk muka dorang..
aku ngan incik giant gaduh..

aku masih x dapat nak predict ape kesudahan citer kami..
aku harigai dia..
tapi... aku masih sakit hati..
ye~!! aku ni pendendam orangnya..
sebab tu jangan disentuh aku...
bak kata orang.. x diusik ular yang sedang lena..


BabyNurul Ain

No comments:

Post a Comment